vállalatirányítási rendszer

A PULI-ERP rendszer használatával nem kell aggódnia elveszett rendelések és félbemaradt feladatok miatt. Felhasználóbarát, költséghatékony, felhőalapú szoftver, melyet kifejezetten a KKV-k igényei szerint fejlesztettek.
a
A jövőnek tervezünk

6 érv a PULI-ERP mellett

Felhőalapú ERP, tehát kompatibilis a modern eszközökkel és egyszerűen skálázható

Böngészőkre optimalizált, így nem kell telepíteni és bárhonnan elérhető

Teljeskörű integrációt biztosít, ennek köszönhetően bármilyen CRM rendszerhez vagy belső vállalati rendszerhez kapcsolható.

Letisztult, ergonomikus képernyőképeket nyújt minden modulban, ezzel teszi egyszerűbbé a munkavégzést

A PULI-ERP rendszerben a Mesterséges Intelligencia radikálisan egyszerűsíti az adatbevitelt

A cég minden területére vonatkozó adat egy helyen, egy rendszerben és valós időben érhető el.

PULI-ERP Vállalatirányítási rendszer

PULI ERP = SmartFront ERP plusz QLM tudásbázis

A PULI ERP rendszer egyesíti a SmartFront ERP funkcionalitását a mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségekkel. Mindezt a QLM cégcsoport szoftverfejlesztő mérnökeinek ügyfélközpontú szemlélete tesz teljessé. Ha a PULI ERP-t választja, QLM megoldást választ!

MI-vel a hatékonyságért

vállalatirányítási rendszer és mesterséges intelligencia

A PULI-ERP rendszerben a Mesterséges Intelligencia radikálisan egyszerűsíti az adatbevitelt. Például beszállítói számla esetén azonnal felismeri és rögzíti annak adatait, így a számlák rögzítése többé nem manuális, minden nap ismétlődő feladat egy kolléga számára.

Állítsa össze saját ERP rendszerét széleskörű üzleti funkcióinkból!

ALAPFUNKCIÓK

A teljes kiskereskedelmi folyamatot integráltan támogatjuk, gyors kiszolgálást segítő modern POS felülettel, pénztárgéppel, kártyaterminállal.

A PULI-ERP rendszer az ajánlatadástól a számlázásig a komplett nagykereskedelmi és rendelés kiszolgálási folyamatot integráltan támogatjuk.

Mivel a kereskedelmi szektor kiemelt területünk, a készletkezelés kihívásait pontosan ismerjük.

Ügyfelei követése és nyilvántartása még sosem volt ilyen egyszerű. Teljes körű (360 fokos) ügyfélkép, egy képernyőn.

A napi munkát, beszámolókészítést gyors bizonylatrögzítés, részletes és változatos riportok segítik.

Kimondottan kisebb összeszerelő, csomagoló cégek számára előnyös megoldás.

A beszerzések kezelését is sokrétűen támogatjuk.

Teljes körű, integrált funkcionalitást kínálunk. Gyors adatrögzítés, áttekinthető képernyők segítik a hatékony munkavégzést.

Egyik legújabb innovációnk, az utóbbi években elterjedt hatékonyságnövelő eszközök funkcionalitását integráltuk az ügyviteli rendszerünkbe.

A PULI-ERP rendszer speciális funkciói

Kihelyzett eszközök, szerződéses feltételek kezelése, Online szerviz bejelentő felület, bejelentőlapok adminisztrációja, grafikus feladatkiosztó képernyő, munkalapok követése akár tableten is a szervizmunkák hatékonyabb rögzítése érdekében.

Egyedi workflow-k, iratkezelés, projekt támogatás folyamatai cégenként nagyon eltérőek lehetnek, gyakran egybefonódnak.

Egyedi, reszponzív megjelenéssel elérhető webshop funkciónk.

Gyakori kérdések

A PULI-ERP-vel kapcsolatos leggyakoribb kérdések

Miben segít egy ERP rendszer?

Egy vállalatirányítási rendszer gyakorlatilag egy vállalat összes folyamatában sikerrel felhasználható, csak rajtunk múlik, hogy milyen feladatokat oldunk meg a segítségével.

Megfelelő alkalmazásával

  • Áttekinthetőbbé válnak a céges folyamatok
  • Segít a feladatok követésében, kiosztásában
  • Csökken a hibák száma
  • Hatékonyan támogatja a csapatmunkát
  • Automatizálttá teheti az egyszerűbb és közepesen bonyolult lépéseket is
  • Rengeteg időt takarítunk meg
  • Csökken az adminisztráció
  • Javul a teljesítmény, termelékenység
  • Támogatja a döntéshozatalt
  • Stabilizálja cégünk működését, támogatja a növekedést

Kinek van szüksége ERP rendszerre?

Azok a cégek profitálhatnak legtöbbet egy vállalatirányítási rendszerből, akik kinőtték a korábbi megoldásaikat és olyan szigetrendszereket alkalmaznak, melyek már nem támogatják megfelelően a cég működését.

Miért válasszak felhő alapú vállalatirányítási rendszert?

Az elmúlt évtizedben a felhőalapú technológia az ERP rendszerek világát is teljesen átalakította. A webböngészőből elérhető rendszer gyorsan, kényelmesen, telepítés nélkül használható a mai eszközökön.

A felhő alapú alkalmazás gyorsabb bevezetést és magasabb fokú rugalmasságot tesz lehetővé. Használata stabil, biztonságos és kényelmes, emellett frissítése, üzemeltetése, karbantartása is jelentősen egyszerűbb, mint a korábbi technológiáké.

Mennyibe kerül egy felhő alapú ERP rendszer?

Egy vállalatirányítási rendszer árát csak az alapos igényfelmérést követően lehet meghatározni. Érdeklődőinknek ingyenes konzultációt, rendszerbemutatót és előzetes igényfelmérést biztosítunk, így kötöttségek és kockázatok nélkül mérheti fel, hogy a PULI-ERP által nyújtott lehetőségek és az Ön elképzelései mennyire harmonizálnak egymással.

Az konzultációt, a részletes igényfelmérést követően pontos és tételes árajánlatot tudunk adni.

Dobozos, vagy egyedi fejlesztésű szoftverre van szükségem?

Jellemzően az üzleti folyamatok komplexitásától és a végzett tevékenység jellegétől függ, hogy melyik a jó döntés.

Amennyiben cége különböző komplexitású, de tipikus üzleti folyamatokat és modelleket követ, akkor a PULI-ERP kiterjedt funkcionalitással bíró Express szolgáltatási csomagját javasoljuk.

Amennyiben több egyedi megoldással, speciális folyamatokkal és igényekkel rendelkezik a cége, akkor a PULI-ERP több testreszabást biztosító Rapid vagy Plus szolgáltatási csomagját ajánljuk.

Mennyi idő bevezetni egy ERP rendszert?

Az ERP bevezetésének ideje a kiválasztott csomagtól függ. Amennyiben nem merülnek fel speciális igények és nem szükséges egyéni fejlesztés, akkor a PULI-ERP-t már akár 1 hónap alatt használatba lehet állítani. Ez magában foglalja az igényfelmérést, a rendszer paraméterezését, telepítését, oktatását is.

Amennyiben speciális igények merülnek fel, mely egyéni fejlesztést kíván, akár 3-5 hónap is lehet a rendszer leszállítása. Különösen összetett és jelentős fejlesztést kívánó igények esetén akár ennél is hosszabb bevezetési idővel számolhatunk.

Mi történik az ERP rendszer bevezetése után?

A rendszer végleges átadását megelőzi egy alapos oktatás és egy tesztidőszak, amikor a rendszert élesben tesztelhetjük és a gyakorlati tapasztalatok alapján még módosíthatunk rajta.

Az éles indulást követően a rendszer folyamatos és biztonságos üzemeltetését és a rendszertámogatást is biztosítjuk, valamint rugalmasan rendelkezésre állunk a további változó üzleti igények megvalósítására is.

Kinek segít a PULI-ERP vállalatirányítási rendszer?

A PULI-ERP egy olyan felhasználóbarát módon használható, integrált vállalatirányítási rendszer kis- és középvállalkozások számára, amely üzleti igényeiket sokrétűen támogatja, illetve rugalmasan bővíthető cége növekedésének megfelelően. A PULI-ERP vállalatirányítási rendszer felhőből bármikor, bárhonnan elérhető. Ez kényelmessé és megbízhatóvá teszi a szoftvert, emellett kedvezően hat informatikai kiadásainkra. 

Vállalatirányítási rendszerünk automatizmusainak és döntéstámogató funkcióinak köszönhetően átláthatóvá válik a cége működése. Minden adat egyetlen platformról elérhető, így egy rendszerben kezelheti a partner- és értékesítési adatokat, készletmozgásokat, számlázást és könyvelést. Az integrált vállalatirányítási programnak köszönhetően vállalkozásának működése átláthatóvá és követhetővé válik.

Mi történik a konzultáció során?

Egy vállalatirányítási rendszer bevezetése egy szakértői konzultációval kezdődik. A konzultáció során szakértőnk feltérképezi az Önök igényeit, folyamatait. Ezt követően egy rendszerbemutató demo során mutatja be, hogy a PULI-ERP vállalatirányítási rendszere milyen megoldásokat nyújt az Önök igényeire, illetve tanácsokat ad, hogy a meglévő folyamataikat hogyan lehet optimalizálni és támogatni a vállalatirányítási rendszerünk segítségével.

A konzultáció és rendszerbemutató demo-t követően szakértőnk egy tájékoztató jellegű árajánlatot és bevezetési határidőt fogalmaz meg. Természetesen mind a konzultáció, mind a rendszerbemutató díj és kötelezettségmentes.

a
100% felhő - 100% biztonság

ERP rendszer - kiforrott cloud megoldás

A PULI-ERP böngészőn keresztül bárhonnan elérhető. A felhőalapú kialakításnak és csoportos munkavégzést segítő eszközeinknek köszönhetően Ön és munkatársai bárhonnan ugyanolyan hatékonyan dolgozhatnak, mint az irodában.

Kiforrott ERP cloud megoldás irodában, home office-ban, több üzletben és telephelyen is egyaránt megbízhatóan használhatóak.

A PULI-ERP rendszer partnereinknél már bizonyított:
ismerje meg részletes tapasztalataikat!

Egyedi értékesítési
folyamatok támogatása

Partner: The Body Shop (Avanzo-Trade Kft.)
Iparág: Kiskereskedelem

Szerviz és értékesítési folyamatok támogatása
integrált rendszerrel

Partner: Wamatec Kft.
Iparág: Szerviz

Kapcsolat

Szabaduljon meg a felesleges adminisztrációtól,
tegye átláthatóbbá cége működését!

Egy modern, a KKV-k üzleti igényeire megalkotott ERP rendszer segít, hogy cége a következő szintre lépjen.

Jelentkezzen konzultációra, hogy szakértő kollégánk felmérhesse igényeit és bemutathassa a PULI-ERP megoldásait!