Szerviz és értékesítési folyamatok támogatása integrált rendszerrel

GE-CO esettanulmány
Wammatec- Toljuk az ipart

A cégről

A Wamatec Hungary Kft. ipari berendezések importjával, installációjával, szervizelésével foglalkozik, olyan kereskedelmi és szerviz szolgáltatást nyújt partnerei számára, amely összetett folyamattámogatást igényel.

Kihívás

A cég dinamikus növekedését nem volt képes hatékonyan támogatni a régi kisebb informatikai rendszere, amely mellett rengeteg Excel táblázatra volt szükség a folyamatok és információk kezelésére.

E2E PULI-ERP megoldás

A megoldást a PULI-ERP testre szabott bevezetése jelentette. A kereskeselmi folyamatok teljes körű kezelésétől az alkatrész rendeléseken át a szerviz munkatársak helyszíni munkájának támogatásán keresztül a cash-flow tervezésig mindent áthidaló integrált megoldást vezettünk be.

Integrált Szerviz
funkció

A funkció kezeli a szerződéseket, kihelyezett eszközök nyilvántartását, a beérkező igényeket az ERP pénzügyi funkciójával összekapcsolva.

a szerviz igények online portálon kereszül is feladhatóak

egyedi drag and drop naptár felület segíti a szerviz munkatársak munkájának megszervezését, a feladatok hatékony kiosztását

a szervizvezető az egyedileg számára készített mobil képernyőn is gyorsan ki tudja osztani a beérkezett feladatokat

a szerviz munkatársak tableten rögzítik a munkájukat, és a felhasznált alkatrészeket is

az elkészült teljesítést helyben az érintőképernyőn aláírva fogadja el a partner cég

a rendszer automatikusan a szerződéses kondícióknak megfelelően a számlát is kiállítja és a CRM funkcióban rögzített e-mail címre kiküldi a partner számára

Egyedi értékesítési felület

A PULI-ERP egyik kiemelt előnye, hogy a meglévő ERP struktúra mellett egyedi képernyőkkel is támogatja az ügyfél igényei szerint az egyedi értékesítési folyamatokat.

egy integrált képernyőn kísérheti végig az értékesítési munkatárs a beérkezett igényt

a feladott beszerzési rendelést és annak teljesülését

majd a beérkezett áru kiszolgálásának és elszámolásának lépéseit

Kapcsolódó funkciók

A PULI-ERP rendszer az ajánlatadástól a számlázásig a komplett nagykereskedelmi és rendelés kiszolgálási folyamatot integráltan támogatjuk.

Ügyfelei követése és nyilvántartása még sosem volt ilyen egyszerű. Teljes körű (360 fokos) ügyfélkép, egy képernyőn.

Kihelyzett eszközök, szerződéses feltételek kezelése, Online szerviz bejelentő felület, bejelentőlapok adminisztrációja, grafikus feladatkiosztó képernyő, munkalapok követése akár tableten is a szervizmunkák hatékonyabb rögzítése érdekében.

Egyedi, reszponzív megjelenéssel elérhető webshop funkciónk.

Egyik legújabb innovációnk, az utóbbi években elterjedt hatékonyságnövelő eszközök funkcionalitását integráltuk az ügyviteli rendszerünkbe.

Mivel a kereskedelmi szektor kiemelt területünk, a készletkezelés kihívásait pontosan ismerjük.

Teljes körű, integrált funkcionalitást kínálunk. Gyors adatrögzítés, áttekinthető képernyők segítik a hatékony munkavégzést.

A beszerzések kezelését is sokrétűen támogatjuk.

A napi munkát, beszámolókészítést gyors bizonylatrögzítés, részletes és változatos riportok segítik.

Kapcsolat

Szabaduljon meg a fölösleges adminisztrációtól, tegye átláthatóbbá cége működését!

Egy modern, a KKV-k üzleti igényeire megalkotott ERP rendszer segít, hogy cége a következő szintre lépjen.

Jelentkezzen konzultációra, hogy szakértő kollégánk felmérhesse igényeit és bemutathassa a PULI-ERP megoldásait!