A minőség soha nem véletlen, hanem eltökélt szándék.

CRM

Partnerkép

Teljes körű (360 fokos) ügyfélkép érhető el egy képernyőn. Ezzel minden kereskedő, vezető és érintett munkatárs számára fontos kiindulópontot nyújt a partner adatlap:

  1. partnerek adatai, folyamati paraméterek
  2. címek, kontaktok adatai
  3. kapcsolódó bizonylatok, számlák, rendelések
  4. múltbeli aktivitások, találkozók, események
  5. csatolt fájlok
  6. kapcsolódó egyenlegek, nyitott ügyek, kintlévőségek

Mindez kattintható módon, tetszőleges további lefúrási lehetőségekkel, erről az adatlapról eljuthatunk a számlatételeken át a kiegyenlítések listájáig.

Értékesítési folyamat, ügyletkezelés

Ebben az almodulban követhetőek a várható ügyletek, amelyeken a kereskedő munkatársak dolgoznak.

Követhető az ügyletek értéke, valamint a nyerési esélyek alapján súlyozott előrejelzés kérdezhető le havi / negyedéves szinten.

Az ügyletek különböző státuszai és ezek története is naprakészen átlátható, valamint a nyerés-vesztés arány, illetve az okok is átláthatóan követhetőek, mérhetőek.

Látogatás /hívás kezelés

A rendszerben lehetőség van a látogatások szofisztikált kezelésére. Előre rögzíthetjük a kereskedők tevékenységi tervét, akár irodai telefonokról, akár személyes találkozókról van szó.

A naptárban, vagy igény esetén akár tabletes SFA modulunkban is könnyen elérhetőek látogatások, teendők és kapcsolódó információk, rendelések.

Opcionálisan egyedi igények alapján bekapcsolható ez a kontroll és hatékonyságnövelő funkció, ha a látogatásokról gyors riportot kell készíteni. Ebben az esetben nem csak az mérhető, milyen arányban jött létre telefonokból, látogatásokból rendelés és milyen értékben, de az is, hogy milyen témák merültek fel, mi volt a kimenete. Gyors választógombokkal kitölthető riportokat sokkal könnyebb elemezni, mint szabad szöveges feljegyzéseket, amelyeket általában senki nem olvas vissza, mert nagy tömegben nehézkesen kezelhetőek.

Feladat-, naptárkezelés

Akár az okostelefonokkal is szinkronizálódó feladat- és naptárkezelést hoztunk létre, sőt kevés megoldás létezik, amely támogatja a kétirányú szinkronizálást. Ezért ha az úton lévő kereskedelmi munkatárs csak a telefonján módosít egy időpontot egy ügyfél telefon alapján, akkor is szinkronban marad az ügyviteli rendszerrel, nincs szükség emiatt az adminisztráció miatt külön bejelentkezésre.

Ajánlatkérés Vissza a főoldalra